previous arrownext arrow
Slider

Nabídka pokladních systémů elektronické evidence obsahuje stovky různých zařízení v několika variantách softwarové výbavy. Laik nemá téměř žádnou šanci se v této nabídce spolehlivě orientovat a vybrat řešení, které je vhodné pro jeho potřeby. Nevhodně zvolené pokladní zařízení může výrazně zkomplikovat přechod Vašeho podnikání na elektronickou evidenci. Použijeme-li příměr z automobilové dopravy, jistě nám dáte za pravdu, že rozvážet pizzu v uličkách centra města kamionem a převážet materiál na stavbu pomocí osobního auta se sice dá, ale není to uplně to pravé ořechové. Stejně tak jako každý náklad potřebuje vhodný dopravní prostředek i každá provozovna potřebuje ke svému spolehlivému fungování vhodné pokladní řešení. Naši specialisté neustále monitorují dynamickou situaci na trhu s pokladními zařízeními a díky tomu jsme schopni Vám nabídnout jen ta nejlepší řešení. Prověřili jsme pokladny mnoha výrobců a na základě testování jsme sestavili seznam těch, které můžeme s klidným srdcem doporučit. Každý z námi vybraných spolehlivých dodavatelů nabízí řešení jak pro malou hospůdku na vesnici tak pro velké restaurační zařízení s několika pokladnami. Na základě odpovědí na pár jednoduchých otázek jsme schopni navrhnout a doporučit takové řešení, které přesně odpovídá potřebám Vašeho podnikání. V úvahu bereme i sezónní výkyv tržeb a předpokládaný růst Vašeho podnikání.

V tuto chvíli Vás už jistě navštívil minimálně jeden obchodní zástupce některého z poskytovatelů pokladních systémů. Každý se Vám snaží prodat "to svoje", ale položte si otázku, opravdu jim záleží na Vašem podnikání a na tom, aby byl pro Vás přechod na EET co nejméně bolestivý nebo se snaží pouze prodat a splnit kvóty, které jim stanovil jejich nadřízený? My nemusíme plnit předem definované plány prodeje, naší prioritou je pouze Váš bezproblémový provoz elektronické evidence tržeb a Vaše spokojenost.

DOPORUČENÉ ŘEŠENÍ:

Po úvodní vstupní analýze na základě které Vám doporučíme jedno nebo více vhodných technických řešení se domluvíme na termínu instalace na Vaší provozovně. Instalaci provádějí naši proškolení technici, kteří dodávanou technologii do detailu znají a po zapojení, oživení, prvotním nastavení a nahrání certifikátu Vám ukáží jak se zařízení ovládá. Pokud nevíte kde sehnat certifikát, můžete si jeho zařízení rovněž objednat u nás. Poté si pod dohledem a vedením našeho technika vyzkoušíte jak se vytvoří účtenka, jak jí stornovat a jak si vytvořit grafický náhled stolů a pokojů. Vytvoříte si společně několik prvních prodejních položek a zařadíte je do kategorií, ukážete si jak účty parkovat, slučovat a rozdělovat a samozřejmě i hradit, hotově, kartou, stravenkou či v cizí měně. Pokud budete mít nějaké nejasnosti a dotazy, technik Vám je zodpoví a vše si rovnou na místě vyjasníte. Rovněž Vám předvede základní diagnostiku v případě technických problémů a jejich odstranění. Pro naše klienty poskytujeme bezplatnou emailovou a telefonickou podporu prvního stupně.

Pro zájemce nabízíme i doplňkové služby konfigurace pokladny a školení personálu. Zajistíme naplnění Vaší pokladny potřebnými daty, nastavíme Vám kategorie, položky, jejich ceny, sazbu DPH, rozvržení stolů v restauraci či pokojů v penzionu. V případě že zakoupíte pokročilejší zařízení s gastrofunkcemi a skladovým hospodářsvím, jsme schopni zajistit nastavení jednotlivých receptur jídel a míchaných drinků, zavedení skladových položek a prvotní zadání jejich aktuálních stavů . Nastavíme Vám přistupy jednotlivých uživatelů, naučíme jak personálu přidělovat práva, ukážeme jak otevírat a uzavírat směny, přijímat zboží, a tisknout inventurní seznamy. V případě potřeby rovněž zajistíme dostatečně kvalitní a levné připojení k internetu.